Garanti kapsamına ne girer?
Fiat’ta oluşturulan kontrollere göre üretim hatası nedeniyle garantinin kapsamı yanlış parçalardır. Onarım veya değişim. Değişim veya onarım için gerekli işleme. Onarım sürecini garantinin bir parçası olarak yerine getirmek için gereken malzemelerin tedarikini kapsar.
Kırılma garantiye girer mi?
Ekran, ekranın dökümü, ön cam yırtığı, ekranın iç kırığı, telefonun etkileri ve sıvı teması olarak garantinin kapsamından hariç tutulur.
Ekran kırılmasını garanti karşılar mı?
Öte yandan, kullanıcı hatasından kaynaklanan maliyetler, ör. B. Telefonun ekranda kırılması, suya düşmesi ve hırsızlık garantinin dışında. Kısacası, garantiye girmeyen tüm ve daha fazla arıza cep telefonu kaskının içindedir.
Garantiden değişen parçanın garantisi olur mu?
Bu diğer malların garanti süresi nedir? Garriage Sertifikası Yönetmeliğinin 10. maddesinde, “Değiştirilen Malların Garanti Dönemi” başlıklı Sertifika “, satın alınan malların geri kalan garantisine garanti başvurusu sırasında değiştirilen malların garanti süresidir.” Kararlılık.
Garanti şartları nelerdir?
Garanti belgesindeki zorunlu makaleler nelerdir? Üretici veya ithalatçı hakkında bilgi. Satıcıdan bilgi. Fatura tarihi ve malların tüketiciye tarihi ve teslimatı hakkında ayrıntılar. Garanti süresi. Maksimum onarım süresi. Tüm garanti hakkında daha fazla unsur …
Garanti sorumluluğu nedir?
Başka bir deyişle, garanti, temel ilişkideki borçtan bağımsız olarak borçlunun yasasından sorumlu olmayı kabul eder ve borçlunun borçlarını yerine getirmezse alacaklının maruz kaldığı hasarı telafi etmekle yükümlüdür.
Kırılan parça garantiye girer mi?
Örneğin, tüketicilerin yanlış kullanımı sonucunda hasarlı ürünler; Derin çizikler, kesikler, aşırı ısı yakma ve koyulaşma, düşürülmeye bağlı kırıklar, kimyasal maddenin etkisinin neden olduğu renk değişiklikleri, tüm fiziksel hasar garanti kapsamına girmez.
Bir ürün kaç defa garantiye giderse yenisi verilir?
Garanti süresi boyunca, aynı hata iki kez değiştirilir ve dört kat farklı hatalar yapan cihaz. .
Kırılan gözlük garantiye dahil mi?
Bilindiği gibi, 4077 sayılı Kanun hükümlerine uygun olarak ithal ve yerli üretim gözlükleri için garanti koşulları, tüketiciyi korumak için kullanılır. 1-) Garanti süresi, malların teslimat tarihinden ve 2 (iki) yıldan başlar. 2-) Malların tüm bölümleri de dahil olmak üzere tüm mallar şirketin garantisi ile kaplıdır.
Kırılan cam garantiye girer mi?
Cevap: Cep telefonu üreticisi, ön camlar, tüm hasarların ekranı ve dokunuşu gibi: B. Kullanıcı hatasını kırmak ve kırmak. Bu nedenle, kırılmış veya net ekranları garantinin bir parçası olarak değiştirmeyin.
İç ekran kırılırsa ne olur?
Telefonun dahili ekranı bozulursa, dokunma işlevi genellikle hasar görür. Dahili reklam, telefonun temas duyumlarının olduğu seviyedir. Bu katman hasar görürse, dokunmatik ekranın işlevini tamamen kaybetmesi veya belirli alanlardaki işlevi kaybetmesi mümkündür.
Garanti süresi kaç gün?
Garanti süresi, malların tüketiciye teslim edildiği tarihten en az iki yıl başlar. Bununla birlikte, üretici üretimi veya ithal eden şirketler iki yıldan fazla bir süre için bir garanti süresi verebilir. Mallar başarısız olursa, onarım süresi garanti süresine eklenir. Malların onarım süresi 30 iş gününe kadardır.
Yasal servis süresi kaç gündür?
Maksimum onarım süresi, binek otomobiller, kamyonetler, motosikletler, ATV araçları, motosiklet, motosiklet, denizciler, yatlar, karmotorrades ve karavanlar için 45 iş günü, herkes için 20 iş günü.
Garanti için fatura şart mı?
Garantinin garantisi, malların teslimat tarihinden ve 3 yıldan başlar. 2. Garanti süresi boyunca Garanti Hizmetinden yararlanmak için, satış tarihi ve onaylanan garanti sertifikası veya tüccar faturaları gereklidir.
Garanti kapsamında servis ücreti alınır mı?
Garanti süresi boyunca malzeme ve işleme ve montaj hataları nedeniyle arızalar, işleme maliyetleri, parçalardaki değişiklik veya başka bir adın ücretsiz olarak onarılması durumunda.
Garanti belgesi neleri kapsar?
Garanti Sertifikası, üretici üreticilerinin veya ithalatçıların değiştirilmesinin yeni bir kişi tarafından ücretsiz olarak ve satıcı ve tüketicinin yükümlülüklerini yerine getirme, onarım, geri ödenmesi veya fiyat azaltma işlemlerini taahhüt ettiğini gösteren bir belgedir.
Faturasız ürün garantiye girer mi?
Fatura garantisi olacak mı? Tüketiciler ayrıca faturasız ürünler için garanti talep edebilir.
Garanti kapsamında servis ücreti alınır mı?
Garanti süresi boyunca malzeme ve işleme ve montaj hataları nedeniyle arızalar, işleme maliyetleri, parçalardaki değişiklik veya başka bir adın ücretsiz olarak onarılması durumunda.
Garanti kapsamına neler girer telefon?
3) Garantinin bir parçası olarak hangi durumlar bulunur? Arızalı ürünler garanti ile kaplıdır. Bununla birlikte, kullanım hatası (reklam ve kullanıcı kılavuzundaki sorunlarla çelişkili olarak tüketicinin çelişkili kullanımından kaynaklanan hatalar) garantinin kapsamı dışındadır.